Dubai en vermoeidheid

Op Dubai had ik een kort verhaaltje gemaakt, alleen omdat ik maar 30 minuten Wifi had kon ik het niet plaatsen. Hier alsnog mijn verhaaltje en zal ik daarna een korte update plaatsen. Ennnnnn ik ben onderweg!!! De grote eerste stap is gezet en ik ben ondertussen veilig geland op Dubai Airport (31°C) Tijdens de reis lekker chill wat films gekeken en een prima maaltijd gehad. Het was een rustige vlucht die ik bewust wakker ben gebleven (het is nu bijna half 6, beetje zoals uitgaan dus) om straks zo hopelijk de jetlag wat te verminderen. De gedachtengang is: als ik maar zo snel mogelijk de tijden van Australië aan wen, dan is de jetlag ook het minst. In Brisbane is het nu bijna half 2 's middags, dus nog even wakker blijven op het vliegveld en dan kan ik hopelijk in het vliegtuig de hele Australische nacht door slapen. Volg je het nog??? Enfin, het komt er op neer dat ik zo'n 30 uur wakker blijf om de jetlag tegen te gaan.... Ik zal er achter komen of dat ik logisch denk of ijl van spanning en vermoeidheid. Het afscheid op schiphol verliep prima tot aan de douane. Het verliep gelukkig wel snel, maar gedag zeggen tegen familie en mijn maatjes viel me toch wel zwaar. Dat was ook weer zo voorbij toen ik eenmaal bij mijn gate was en mijn vliegtuig aan zag komen rijden. Het eerste deel zit er op, het tweede deel komt er aan. De wifi kan ik op een of andere manier niet op de telefoon geregeld krijgen dus appen doe ik later misschien weer. Succes in het koude Nederland en ik houjullie op hoogte als dat kan! Cheers mate

Reacties

Reacties

Rob

Of ik een thiller zit te lezen!! Klinkt spannend allemaal. Fijn dat het lekker loopt. Paspoort zeker in Bemmel laten maken. Doorgaan Bas! Groeten vanaf een koude tuinbank, cheers and beers!!!
Groeten van R&R

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active