Brisbane, Jeanette en Germans

Na de laatste update, meteen nog eentje. Zoals ik mijn gedachtengang omtrend de jetlag beschreef, zo is het niet helemaal gelopen. De eerste vlucht, naar Dubai, ben ik dus wakker gebleven. Na een paar uur tussenstop op Dubai airport, wat echt massive is, stapte ik vol goede moed op wat slaapuurtjes in het vliegtuig naar Brisbane. Ik was echt gebroken, maar heb het voor elkaar gekregen om toch nog een paar uurtjes wakker te blijven. Mede dankzij Jeanette, een super aardige australisch vrouw, die een cattle station (dat werk wil ik gaan doen) van 22.000 hectare!!!!!!!!!!! heeft gehad met haar man. Een tijdje mee zitten praten en uiteindelijk haar gegevens gekregen om een keer langs te komen als ik in de buurt ben. Nee jongens, gewoon een kopje koffie! Australiërs zijn echt heel open en gastvrij. Na een prima ontbijtje in het vliegtuig en een film besloot ik om een dutje te doen. Lekker warm dekentje gepakt, lenzen uit, muziekje in en snurken.... niet dus. Op dat moment was het in Nederland rond 10 uur 's ochtends gok ik. Op de hele vlucht heb ik denk ik in totaal een uurtje geslapen. Toen ik eindelijk aan kwam op brisbane, was er een probleem met mijn paspoort. Het kon op drie plaatsen niet gescand worden, dus ik werd toch wel lichtelijk zenuwachtig. Gelukkig is het goed gekomen en na 4 anderen te hebben ontmoet, 3 duitsers en een Oekraïner, vertrokken we naar het hostel. Allemaal perfect geregeld. Eerst een stevig ontbijt gegeten en toen toch maar de stad in gedoken om wat sightseeing te doen. Brisbane is een mooie stad, met een paar gave drukke delen. De foto's zal ik later nog toevoegen, dat gaat niet via de tablet. Het eerste Australische biertje hebben we naast het hostel gedronken. Smaakt goed, zeker een keer proberen! Omdat iedereen gesloopt was, ik was al 53 uur wakker, zijn we rond 10 uur australische tijd gaan slapen. Zelfs dat lukte niet helemaal, maar ik heb wel wat kunnen slapen. Ik ben er nu achter dat een jetlag echt een bitch is. Gelukkig voel ik me wel goed met de 24 graden hier. Op dit moment zit ik in de bus noordwaarts richting rainbow beach om de mensen wat beter te leren kennen, te zonnen en wat leuke dingen te doen. Gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker. Ik spreek jullie hopelijk snel op skype of via Whatsapp, als ik de Wifi aan de praat krijg. See ya

Reacties

Reacties

Henk

Hoi Bas
Fijn dat het vliegen goed is verlopen en dat je al aan het genieten bent ondanks je vermoeidheid
Groetjes en veel plezier. henk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active