Storing, bijna zover

G'day mate!

Een tijdje geleden had ik al een berichtje geplaatst over hoe mijn reis tot stand is gekomen. Helaas is door een storing mijn volledige weblog verloren gegaan en daarbij ook de blog en de emailadressen van diegenen die een update wilden.

De afgelopen weken heb ik twee fantastische vakanties gehad, wat voorlopig toch de laatste feestjes met hen waren. Maar goed, in Australië en Nieuw-Zeeland zullen ook vast voldoende mooie feestjes plaats vinden.

Ondertussen is het bijna zo ver, over 3 weken, dinsdag 9 september, vlieg ik vanaf schiphol via Dubai naar Brisbane. Hier kom ik donderdagochtend plaatselijke tijd aan en gaat het avontuur echt van start.
Langzaamaan begin ik in te beelden hoe het daar zal en kan zijn. Nadenken over sommige woorden in het engels.... Dat soort dingen. Het is spannend maar ik heb er echt ontzettend veel zin in en kan bijna niet wachten!

Voor nu blijft het hier weer bij.

Veel van jullie zie ik nog wel een keer voor ik ga en anders.... tot in 2015!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active